What have I got to do to make you 
    love me
    What have I got to do to make you care
    What do I do when lightning strikes me
    And I wake to find that you're not there? 
What have I got to do to make you 
    want me
    What have I got to do to be heard
    What do I say when it's all over?
    And sorry seems to be the hardest word
It's sad, so sad (so sad)
    It's a sad, sad situation
    And it's getting more and more absurd
    It's sad, so sad (so sad)
    Why can't we talk it over?
    Oh it seems to me
    That sorry seems to be the hardest word
It's sad, so sad (so sad)
    It's a sad, sad situation
    And it's getting more and more absurd
    It's sad, so sad (so sad)
    Why can't we talk it over?
    Oh it seems to me
    That sorry seems to be the hardest word
What have I do to make you love 
    me, oh
    What have I got to do to be heard
    What do I do when lightning strikes me
    What have I got to do?
    What have I got to do?
    When sorry seems to be the hardest word

|  
      
      
      
      
      
      
      
      
       Ich 
            interessiere mich für sehr unterschiedliche Dinge: oder 
            mit anderen Worten: Literarische Wirkungsabsicht und rhetorische Tradition [Handlungshemmung] im 18. Jahrhundert Eine germanistische Hauptseminar-Arbeit über das 18. Jahrhundert. Auch wenn es einige Vorkenntnisse voraussetzt, kann man dieser Arbeit manches Interessante entnehmen, z. B. das Cool-Sein schon im 18. Jahrhundert. - Es folgt hier ein einführender Text, der die Verwendung dieser Arbeit erleichtern soll. Vieles Denken und Fühlen, was wir so als einmalig und normal und gegeben hinnehmen - hat sich entwickelt und das vor allem in diesem 18. Jahrhundert! V 19  | 
      
    Haftungsausschluss: 
    Ich übernehme keine Haftung für die Inhalte externer Links.